Veelgestelde vragen
Bestellen, verzenden en retourneren
Het lukt niet om te bestellen via jullie website, wat nu?
Excuses dat onze website niet naar behoren werkt. Je kunt via het contactformulier of per mail laten weten wat je wilt bestellen en naar welk adres het gestuurd moet worden. Vervolgens ontvang je van ons per mail een factuur met betaallink. De bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen.
Is het mogelijk om producten te retourneren?
Producten die via onze webwinkel zijn gekocht kunnen binnen 30 dagen kosteloos geretourneerd worden. Mocht je hier gebruik van willen maken, laat ons dan via het contactformulier of per mail weten welke producten je wilt retourneren. Graag horen we daarbij ook het bestelnummer. Je ontvangt vervolgens van ons een verzendlabel waarmee je het retourpakket kan inleveren bij een PostNL pakketpunt. Zodra wij de producten retour hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort op je rekening.
Ben je niet tevreden maar heb je het product langer dan 30 dagen geleden aangeschaft? Ook dan horen we het graag. Mogelijk kunnen we een gepaste oplossing bieden.
Ik heb een Noordkoon product in een winkel gekocht maar ben niet tevreden, wat nu?
Het is niet mogelijk om producten die bij een winkel zijn gekocht aan ons te retourneren. Ook kunnen we het aankoopbedrag niet terugbetalen. Toch kun je in dit soort gevallen gerust contact met ons opnemen. Afhankelijk van de situatie zullen we kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
Versturen jullie naar het buitenland?
Naast Nederland is het voor de volgende landen mogelijk om een bestelling te plaatsen in onze webwinkel: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk en Zweden.
Voor andere landen kun je contact met ons opnemen. We versturen niet naar landen buiten de EU.
Wat zijn de verzendkosten?
Neem voor andere landen contact met ons op.
Land | Verzendkosten | Gratis vanaf |
Nederland | € 4,95 | € 40,00 |
België | € 7,95 | € 40,00 |
Duitsland | € 7,95 | € 40,00 |
Denemarken | € 12,95 | € 60,00 |
Frankrijk | € 12,95 | € 60,00 |
Italië | € 12,95 | € 60,00 |
Luxemburg | € 12,95 | € 60,00 |
Oostenrijk | € 12,95 | € 60,00 |
Zweden | € 12,95 | € 60,00 |
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Bestellingen worden op maandag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagochtend verstuurd. Zodra het pakket bij ons de deur uit is, wordt het door PostNL meestal de volgende dag bezorgd. Op sommige plekken in Nederland kan het twee dagen duren. Wanneer je bestelling is gereedgemaakt voor verzending ontvang je van ons een mail met track & trace informatie. Bij de track & trace kun je altijd de meest actuele bezorginformatie vinden.
Wat moet ik doen als de bezorging van mijn bestelling is vertraagd?
Neem dan contact met ons op zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Ter info: in drukke periodes, zoals met Sinterklaas of kerst, kan PostNL vertraging hebben. De bezorging van je bestelling duurt dan langer. Houd de track & trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Vul dan het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.